Monday 14 November 2011

3 kilo...

Perlu ke aku diet?? Hurmmm berat naik bulan ni tiba-tiba sangat lah mendadak...maneleh jadi ni.. patutlah aku rasa suma baju mmg dah rasa macam nak pecah je bila aku pakai...naik 3 kilo tuhhh..hubby plak dah start panggil aku gembol-gembol...rupa2nya mmg berat aku naik sangat-sangat drastik...nurse dah senyum-senyum dah kat aku naik berat badan over plak bulan nih...heheheh ye lah takan dia nak marah kan..dia pun tak kurus mane...kkekekek...nurse ade pesan jgn ambik makanan dalam kuantiti yang banyak, biar ambik kerap tapi sikit-sikit...hurmmm aku ni plak memang makan banyak..aarrhhhh camne nih..rase stress plak lah gi klinik kali nih...tapi aku kena cool lah kan..jgn sebab masalah berat tu darah aku naik plak....hurmm skrang nih Alhamdulillah darah ok lagi..