Tuesday 18 October 2011

Masa

Pagi nih aku bangun pagi rasenya cam biase...tapi bila tengok jam...isykk terkejutnya kire awal jugak nih aku bangun...rutin pagi cam biase aku settle sume benda2 yang patut aku settlekan...tapi yang best...bajet awal lah katekan...hurmmm sempat goreng nasi lagi..boleh bawak gi office nanti...

Bila time nak kuar rumah tu...ehhh tengok jam ehh..waaa ni sudahh bagus..kite awal 5 minit dari hari-hari biase aku kuar gi keje..hurmm bleh lahh lenggang-lenggang turun tangga jap lagi...

Lepas jerk tutup pintu rumah...aku tengok jiran sebelah dah gi keje....ehhh pelik..selalu aku mesti kuar same ngan derang kuar...tapi nape ari nih derang awal ehh...tergerak lahhh hati nak tengok jam kat hp....makkkk aiiiii........aku dah lambat rupanya...jam aku sudahhh melesetttt rupanya...dah kul 7.58 pagi dowhhhhh...ape lagi cam lipas kudungg lah aku turun tangga...start enjin kete trusss jalan...hurmmm tak sempat nak panas2 dah....

tu la dia lau terlalu bergantung pada mesin kan manusia nih..padahal fizikal kite dah tau dah sebenarnya time yang paling betul...balik nanti jangan lupa tukar bateri jam tauu wahai dania....mesti dah nak kong...tu pasal lambat tak hingatttt jam tu..